Nu har jag åkt på det igen...

Förra året vid den här tiden var det samma visa..

Sjukdom?

Nej, i ett svagt ögonblick tog jag på mig att sköta
inköpen till konstklubben på jobbet.
Förra året gjorde jag det alldeles själv, men i år
får jag hjälp av en kollega som tur är.
Tiotusen att sätta sprätt på efter eget tycke, ganska kul
men lite stressigt eftersom allt ska vara klart
på onsdag nästa vecka.

Visste ni att man kan köpa konst på nätet?
Gjorde det förra året också, en oljemålning blev det då.
Nu ikväll beställde jag en söt liten akvarell.

En liten chanstagning är det, eftersom man bara ser tavlan på dataskärmen.
Köper man ngt. som inte är alltför dyrt, kan det ändå vara värt risken, tycker jag.
Både mer etablerade konstnärer och ganska okända hittar man i länken ovan.

Kom just på att jag ska lägga upp länkar till andra konstnärer
som jag handlade av förra året, men det får bli i ett annat inlägg.

Ha en skön fortsättning på måndagskvällen!

Rondine


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tittade du på sporten???? Det gjorde jag!!! Hihihihi!!!!

Spännande med konsten!

Kram Kram

2009-12-07 @ 22:52:28
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/
Postat av: margus

Men du, vilken underbar uppfinning... Att köpa konst på nätet, menar jag. Det hade jag ingen aning om, tack för tipset - den länken sparar jag.

2009-12-07 @ 23:06:09
URL: http://margus.bloggplatsen.se
Postat av: margus

Men du, vilken underbar uppfinning... Att köpa konst på nätet, menar jag. Det hade jag ingen aning om, tack för tipset - den länken sparar jag.

Ingen dum idé, för man ser rätt bra på bildskärmen hur det ser ut.

Lycka till med ditt inköp!

2009-12-07 @ 23:07:49
URL: http://margus.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

2009-12-09 @ 07:31:03
Postat av: Anna

visst var det jag.. satt och väntade på att min systerdotter skulle vakna - så blev det lite fel

ler & nu borde jag inte heller sitta här SEN !!!

återkommer senare....



men



ha en bra dag !!!

Postat av: Roger

Läser om ditt konstinköp. Målar du också?

2009-12-10 @ 21:53:07
URL: http://rogerlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0