Hemma igen... eller hur var det nu? Var är hemma egentligen? Vad tycker du?



så här såg gräsmattan ut vid hemkomsten  i morse  (090711) efter att
jag/vi varit bortresta i  25 dagar!
Vi har haft post- & husvakt, men vi hade inte bett om gräsklippning.
Därför hade gräset som synes blivit riktigt högt! Vitklövern tog över...

Har semestrat i mina hemtrakter, långt ifrån där jag nu bor och
det är fortfarande lika förvirrande efter så många år.
Är jag hemma nu? (där jag bor).
Eller har jag varit "hemma" på semestern?

Utförligare rapporter från semestern kommer.
Är lite trött just nu.
Startade resan tillbaka (hem?) torsdag em. vid 16-tiden och anlände
här i morse (lördag) vid 9.30 - då förstår ni kanske varför jag är trött...
Ja, det går att köra fortare men vi tog en omväg, Inlandsvägen i stället för
E4:an.
Och ja, jagarjantan (om du läser det här) det betyder att jag bl.a passerade Vilhelmina.

Tills senare, ha det bra!

Rondine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0