Nackspärr har jag fått nu efter att

ha suttit vid datorn hela dagen, nästan.
Mejlboxen (både den privata och blogmejlen) är ganska full
efter att jag har varit bortrest så länge.
Plöjer igenom min bloglovinprenumeration och det tar lite tid.
Prenumererar på Bokhora bl.a. Mycket bra blogg!
Har inte så många jag prenumererar på,
men har tagit bort en, i mitt tycke helt ointressant blogg.
Hade bara lagt till den för att vederbörande hade frågat om vi skulle följa varandra.
Upptäckte att hon tagit bort mig så nu gjorde jag detsamma, utan dåligt samvete.
Är det någon som varit med om samma sak?
Jag menar, att om man ska prenumerera på en annan blogg, är det väl för att
man tycker att det som skrivs där är läsvärt?
Jag kommer aldrig att göra om det misstaget!

Rondine

Kommentarer
Postat av: Sugar and Spice

Kan man se vilka som prenumererar på en på Bloglovin? Det trodde inte jag. Trodde att man bara kunde se antalet.

2009-08-02 @ 18:16:32
URL: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0