Oj, alldeles för sent för mig... Några rader bara

såg en läskig film på tv6, "Hide and seek".
Är det någon som sett den?
En pappa och hans dotter har nyss flyttat in i ett stort hus.
Det händer konstiga saker där.
Upplösningen blir inte alls som man väntade sig...

Igår skrev jag en bokrecension och tänkte lägga upp här,
men har ännu inte vågat.
Varför?
Jo, jag ville lägga upp en bild på omslaget också, men oroar mig
för upphovsrätten o.s.v.
Det är något som jag undrar över i bloggvärlden,
hur alla ni vågar lägga upp en massa bilder, filmer etc.?
Eller vet ni något som jag inte vet?
Har tagit kontakt med bokförlaget, men inte fått ngt. svar.

Skulle vara intressant med feedback på detta.

Vi ses.

Rondine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0