Pinsamt värre på jobbet idag (måndag) blev det när chefen inför alla ropade

upp mitt namn och talade om att jag snart (på midsommarafton) ska fylla år och hur mycket dessutom...
Fick dock lite trevliga presenter som passade mig precis, presentchecker som gäller på stans shoppingstråk och presentkort på en handelsträdgård.

                                                           

Bra eftersom jag ska åka på semester och slapp blommor som bara skulle ha vissnat annars.
Det och den goda lunchen vi bjöds på (rökt kalkon, pastrami, potatisgratäng och sallad)
gjorde det hela lite mer uthärdligt.
Lunchen fick vi för att det var sista arbetsplatsträffen innan semestrarna.

Och från mina söta, söta närmaste kollegor fick jag det här:



ytterligare ett presentkort, fast till en annan handelsträdgård
och en liten flaska bubbel!

Det bästa av allt är att.....   NU HAR SEMESTERN BÖRJAT!
I morgon drar vi.

See you!

Rondine

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, jag tror jag missförstod dig isånnafall.

Hade ingenting med egot att göra.



Ha en grymt skön semester nu :) Så hörs vi!

2009-06-16 @ 02:42:33
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Alician

Ha en skön semester:)

2009-06-18 @ 18:28:28
URL: http://ladygreen.blogg.se/
Postat av: Boktokig

Åhhh... Grattis i efterskott!!!! :) Hoppas du får en härlig semster och att födelsedagen var bra!!!

2009-06-23 @ 13:21:00
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0