Eurovision song contest 2009

Onsdag eftermiddag.
Hann/orkade förstås inte skriva ngt. här igår kväll.
Kom hem sent, 19:30 c:a och var helt slut efter att ha suttit i plan.konferens hela förmiddagen
och varit på föreläsning mellan 17-19.
Planeringskonferensen blev just så jobbig som jag hade befarat och jag och mina närmaste
medarbetare fasar inför hösten.
Jag kanske inte ens får ha alla av dem kvar, det finns risk för att någon väljer att lämna.
Cheferna har suttit i ledningsgruppen och tagit beslut över våra huvuden.
Beslut som de nu försöker implementera lite i smyg.
Fick kaffe och smörgås på föreläsningen så att jag stod mig till jag kom hem.
Väl hemma bjöds jag på rester, tonfisksallad från dagen innan.
Helt ok, men inte lika fräscht  som igår och idag har jag inte ätit middag ännu.
Få se vad det blir...
Som många andra tittade jag på semifinalen av ESC igår och allas vår Malena gick ju vidare så
så nu kan vi andas ut.
Tänkte inte alls skriva om sådant, men jag gör ett försök och ser om rubriken kan locka läsare hit?
Vill lägga in bilder här också, men har inte kommit på ännu hur man gör och vet inte heller var informationen finns.
Kanske ngn. ser detta och kommer till min undsättning?

Ses.

Rondine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0