Usch

Hamnade i tv-soffan och såg på en dokusåpa, Mammas pojkar, på 4:an.
Inget som jag väljer självmant att se på (Fotbollsspelarens val).
Jag kunde ju visserligen ha gått därifrån,
men man blir samtidigt fascinerad.
Hur kan man överhuvudtaget vilja ställa upp i ett sånt program?

Idén, i korthet, för er som inte såg.
32 tjejer tävlar med varandra om uppmärksamheten från tre killar.
Killarna har sina mammor med sig, vilka också ska vara med och
bedöma vilken tjej som passar deras son bäst.

En del tjejer var säkert vanliga, trevliga personer -
medan andra verkade kunna trampa över lik för att få
vara i centrum.

Är jag bara gammaldags som inte alls tyckte om det här?
Någon annan som såg detta?

Rondine

Kommentarer
Postat av: Kvasthilda

Såg det inte, men vet vad du snackar om. O ag tycker det verkar som om mammorna verkligen vill "bli av" med sina pojkar. Det lilla jag sett i reklamen för serien.

Sov gott!

2009-10-09 @ 00:48:01
URL: http://malmdamm.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

åjo här hade jag en fröken som absolut skulle titta då grannen är med så jag misstänker att det blir att sitta snällt brevid henne tills C åkt hem :)

annars nja inte var det bra heller....

ha en underbar dag...

Postat av: Pernilla

Ja, visst var Mammas pojkar bara för mycket!

Mina döttrar och jag följde den amerikanska varianten och den var faktiskt bättre i alla fall...

Men vi lär ju följa denna också misstänker jag eftersom döttrarna vill... hihihi...

2009-10-10 @ 12:20:54
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0