Om vitlök igen och nyligen.se

Måste tillägga att intag av vitlök, BARA hjälper
om man HÅLLER PÅ ATT BLI förkyld.

Är du redan förkyld, glöm det.
Eller kanske det hjälper om man tuggar i sig varje dag?
Har bara petat i mig (för sent) 2 klyftor och är fortfarande
lika (om inte ännu mer) förkyld.

Annars har det hjälpt mig, om jag har haft lätta symptom.
Nu ska jag i alla fall gå till jobbet,
fastän jag inte alls känner mig bra.

Bara för att jag sa att jag skulle komma i dag...
Är ju bara två dagar, sedan har man helgen på sig också
att återhämta sig.

Jätteirriterande detta!
Jag brukar ju överhuvudtaget inte vara sjuk.
Får skylla på att omorganisationen på jobbet,
sugit musten ur mig.

En fråga!
Vad har hänt med nyligen.se?
Kan absolut inte komma in där och förstår inte varför?
Någon som vet?
Är nyligen kapat? Är det fel på min dator?
Någon uppdatering jag måste göra?

Rondine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0