Vad gör han egentligen?



                            Den här bilden har jag tagit i smyg.
                            Är dock tämligen säker på att INGEN kan identifiera
                            den här mannen, inte ens han själv.
                            Därför vågar jag mig på att lägga upp bilden.


                        ... och vad är det han håller på med, strax utanför min
                            tomtgräns, men ändå så nära att jag kunde zooma in honom?
                            Jo, det är så att jag tydligen bor intill en sevärdhet,
                            i alla fall i sommartider.
                            Varje dag har det stannat till, jag vet inte hur många bilar
                            och ut har det strömmat människor för att fotografera...




                              .... det HÄR!

                             
Borde ha fört statistik kanske...
                              Hundarna höll sig i alla fall sysselsatta med
                              att skälla ut alla efter noter.
                              Tror inte att de utskällda uppfattade det bara...
                              och det kanske var tur?

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ja, det är ju faktiskt väldigt vackert med alla röda blommande bommor! Men det som är hemtamt måste ibland ses med andras ögon... ;)

2010-08-20 @ 20:54:46
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Boktokig

Åh, så underbart! Sådan äng vill jag också ha i närheten!!!

2010-08-21 @ 21:59:24
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Tack så jättemycket!!! Vad kul att du gillade bilden!

Har tagit den på mitt träd precis utanför sovrumsfönstret, det är ett väldigt vackert träd.



Men din äng med alla röda vallmon, vad vackert!!! Och lite kul att så många har stannat till, synd att du inte fört statistik som du skriver, hihihi!



Kramar Pernilla

2010-08-24 @ 06:44:08
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0