I morgon

eller senare idag, blir det ju,
kommer glassbilen!
Såg just att klockan passerat midnatt.
Då ska här bunkras  :)  :)  :)
Har inte haft någon glass i frysen på ett tag nu.
Ingen idé att handla det på affären heller, nu när det är så varmt.
Glassen skulle antagligen smälta innan man hann hem.

Gör annars så lite jag kan,
precis som Kasper och Jesper och Jonathan i barnvisan.
Har hängt framför datorn i morgonrock i ganska
många timmar.
Helt ok, eftersom jag var ensam hemma.
Försökte slappa i solstolen sent på eftermiddagen.
En liten stund blev det bara, för jag stod inte ut med mygginvasionen!

Men, igår och förrgår rensade och vattnade jag i trädgårdslandet.
Faktiskt.
Om du mot all förmodan skulle vilja lyssna på glassbilstrudelutten
eller läsa om hur det gick till när glassbilen kom i februari,
kan du klicka HÄR.

Inte det?
Luften är fri.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: sanna

tack vad det känns bra att du finns. Väder ska vi ha! synd bara att man är så dum, glömmer att man borde ha faktor 40 på för att kunna sitta en timme utan att bli en kräfta.

2010-07-06 @ 00:57:31
URL: http://sannas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack så jättemycket för gratulationerna!!!

Kram Pernilla

2010-07-06 @ 18:22:33
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0