Både sol och regn

har helgen bjudit på.
Har tyvärr inte haft långhelg som många andra.
Alla på jobbet kan inte ta ledigt på klämdagar
och jag var inte snabb nog den här gången.
Kändes konstigt med torsdagen ledig och sedan jobb igen på fredag....

På torsdagen tog dottern och jag en snabb biltur in till stan.
Skulle införskaffa en tårta till maken som råkade fylla år på fredagen.
Handlade på ICA Maxi, eftersom jag visste att de har riktiga tårtor.
Fick tag på en god frukttårta med massor av frukt på.
Gjorde också en kändisspotting där!
(jätteintressant, men i alla fall...)
Såg Tess Merkel från Alcazar, med två små barn.
Antar att hon har sommarhus i trakterna?
Det har varit fullt med folk i alla fritidshus.
På landet har man koll.

Igår lördag, var det strålande väder.
Kunde inte utnyttja dagen fullt ut, då jag måste
serva dottern med bilskjuts till och från en loppis,
där hon och hennes klass skulle delta.
De samlar in pengar till en klassresa som ska gå av stapeln nästa år.

Idag har jag promenerat i flera timmar för
att få ihop steg till stegtävlingen.
Var helt slut, när jag kom hem!



Orkade i alla fall få upp kameran två ggr under promenaden,
det här var första bilden...



                         ... och här är den andra!

Kommentarer
Postat av: Dante

haha.. jappjapp! Visserligen kanske det är nåt knackigt i huvudet på tanten och det är lite synd om henne, men det är likaväl skönt att bli av med henne :P

2010-05-19 @ 23:20:45
URL: http://dante.bloggagratis.se
Postat av: Boktokig

Hur många steg har du gått nu?

2010-05-26 @ 07:34:50
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: Boktokig

Söndag den 13:e kl 19? Blir det bra för bokchatt?

2010-06-08 @ 22:22:27
URL: http://boktokig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0