För sen med allt



               Hinner visst aldrig med något numera.
    Tog de här bilderna den 17/9, då när jag våndades över mina
               (som jag trodde) borttappade nycklar.
    Hade åkt in till stan för att försöka hitta någon som kunde tillverka
                      en ny nyckel till bostaden.

                         Jag var för sent ute.
                 Lördag eftermiddag, allt var stängt.
                 Irrade först runt i trakterna kring Hornstull.
                 Tog sedan 4:an över till Kungsholmen.
                 Inga nyckeltillverkare hade öppet där heller.
                

        Däremot  blev det en spontanpicknick i Kronobergsparken.
                              Därav bilderna.
        Det var visst Stockholm halvmaraton just denna dag...



Och nycklarna hittade jag  ju veckan därpå, tur att jag var försenad kanske?
                  Blogga hinner jag inte heller med.
               Det blir i alla fall glest mellan inläggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0