Avslöjad? Är du där Sister Jane?

en gång var jag lite oförsiktig på jobbet och loggade in på min blogg, lite snabbt bara.
Glömde att radera.
Och eftersom jag delar dator med min kollega sister Jane,
misstänker jag att hon upptäckte bloggen.
Gjorde hon det, är hon inte dummare än att hon listar ut att det är jag...
Därför undrar jag nu.

Sister Jane, om du vet att det är min blogg kan du väl säga det i morgon när vi möts?
Utan att berätta det för någon annan?
Annars är det ju som att du tjuvläser?
Och du vet ju själv att du inte heter sister Jane, men om du tänker till lite
så kan du nog klura ut varför jag döpte dig till det?

Ingen annan ska ta åt sig förstås.
Läs på bara och lämna kommentarer, så blir jag glad.

Rondine 

Kommentarer
Postat av: Marina

Heeej (:

Fick min lilla vinst av dig idag (:

Blev jätte glad, tack för vinsten och hoppas att du har mer tävlingar inom kort (:

2009-06-03 @ 17:37:40
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0