Semestern hägrar



Sista arbetsdagen imorgon.
Sedan semester!
Brukar alltid vara helt slutkörd
de sista dagarna innan.
Trodde inte att jag var det nu,
men när jag kom hem i efter-
middags var det riktigt segt...
Kan iofs bero på att jag la mig
i solen, det var allt väldigt varmt.
Sedan fotbollsVM i tvsoffan.
T.o.m svårt att hålla mig vaken då!
Återstår en jobbrapport att färdigställa
och lite midsommarfirande på jobbet.

Vila.
Återhämtning.
Upplevelser.
Umgänge.

SOMMAR!!!

Skön semester till er alla!

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Ja, nu är semestern välkommen! I år mer än nånsin, för vår del. Fyra arbetsdagar kvar har vi, sedan semester :)

2010-06-24 @ 09:31:04
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0