Idag

har jag:

* Ätit frukost och läst morgontidningen

* Gett hundarna frukost. Släppt ut dem. Släppt in dem.

*Läst (håller på med Den förlorade symbolen av Dan Brown) 

* Ätit lunch. Stekt strömming på knäckemacka.

* Duschat

* Rastat hundarna

* Gått på konstutställning

* Besökt en vän. Tittade på hans husbil och fikade i densamma.

* Åkte hem. Gick  på en längre promenad med hundarna.

* Läste igen

* Sov en stund

* Fick syn på Haren, som jag skrivit om tidigare.
   Lyckades inte fota honom/henne, den här gången heller!!!
   Naturligtvis la batteriet i kameran av just då...
   Måste komma ihåg att ladda det innan det är dags att sova!

* Åt sen middag framför tv:n (stekt kyckling m. café de Parissås, potatisklyftor och sallad)
   och såg på Körslaget. En av körerna kommer från trakten och de är ännu kvar efter
   kvällens drabbning!!! 

  
   Nu ska jag nog gå och lägga mig med Dan Brown, igen.

   En riktigt glad fortsättning på Påsken till er alla!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det lät som en helskön dag!!!!

Själv så lagade jag påskmiddag till familjen, och pappa och syrrans familj, sedan var det ju HOCKEY som gällde för min del när DIF vände och vann i sudden mot "pissiga" LHC och sedan blev det mycket Super Mario spelande på Wii ét med döttrarna och sedan blev det sänggående med boken "Flickan ifrån 20-talet" med Sophie Kinsella och lite spikmatta... hihihi....

Ha en jätteskön fortsatt ledig påskhelg, jag ska återgå till mitt bakande nu, ena dottern fyller år nästanästa vecka så det gäller att passa på att fixa lite när man hinner..... kram kram kram Pernilla

2010-04-04 @ 14:21:21
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0