Nytt år

Tillbaka i Stockholm igen, efter nyårsfirande i norr.
Nyårsaftonen tillbringade vi hos min syster.
En av mina kusiner, hennes man samt några
goda vänner till min syster och hennes man var med.



Middagen: förrätt, bestående av krustader och några olika 
                 sorters bröd, räkor, löjrom, avocadoröra och
                 olika grönsaker
.
                 varmrätt, grillade (utomhus) lammkotletter och
                 rostade rotfrukter.

                 Ingen efterrätt, man blev så mätt ändå..
                 Men kaffe och lite godis, slank ner.




Champagne utomhus vid tolvslaget och istället för raketer,
släppte vi sådana här thailändska (?) rispappersballonger.
Riktigt stämningsfullt att se hur de seglade iväg på natthimlen!




Senare, tog vi ett låååångt dopp i deras badtunna.
Lite exotiskt att bada ute på nyårsnatten.
Första gången för min del.                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0