Så länge sedan



              jag la in en bild här från kameran,
              så att jag knappt kunde öppna luckan
              där sladden ska pluggas in...
  
              Våffeldagen i söndags ja.
              Gjorde egen smet och det blev ju riktigt gott!
              Inte så vackra våfflor dock.
              I mitt tycke, var smeten lite för tjock.
              Därmed rann den inte ut tillräckligt och
              så blev våfflorna lite taggiga.
              Såg just att jag rimmade ovan, dock-tjock.
              Det var helt oavsiktligt.

              Mitt bloggande verkar helt ha kommit av sig.
              Kanske har det med mitt flyttande och miljöombytet att göra?
              Man kan tycka att det borde finnas betydligt mer att
              inspireras av och skriva om, nu när jag blivit storstadsbo igen.
              Så verkar inte vara fallet.
              Ännu.
              Eller om det någonsin blir så?

              Saknar också de dagliga naturupplevelserna
              som jag hade tillgång till innan.
              Jag anser mig vara ganska beroende av naturen,
              men nu är det ett sådant projekt att ta sig ut.
              På vardagarna varken hinner eller orkar jag, känns det som.
              Och på helgerna är det så mycket praktiskt som ska hinnas med...

              Nästa helg, MÅSTE jag bara ut i naturen!
              Annars blir jag galen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0