I advent, i advent då tänder vi ljus...



                                   Inne och ute.
                                   Eller varför inte mitt emellan?
                                   Som här på glasverandan.
                                   Blåtonad, istappsslinga.




                                     Goderafton mitt herrskap,
                                     här kommer Lussekatt...





                                     ... och hans kompis, Lilla Snigel!



                                                    Rondine

Kommentarer
Postat av: Skomakar Lisa

Vacker bild på de blå istapparna ... Såna är inte synliga här i mildvädret, tyvärr. Dina lussekatter är verkligen mysisga. Jag bakar inga såna men jag gillar att äta dem.



Tack för dina fina ord i min blogg. Jag kontrar med samma om din. Jag har varait dålig att kommentera på sistone men jag läser ... Har levt som att jag haft elden efter mig på sista tiden men hoppas få det lite lugnare snart.

KRam Skomakar-Lisa

2009-12-06 @ 21:33:21
URL: http://skomakarlisa.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla

Hej!!!

Vilka fina bilder! Och vad goda lussebullarna ser ut!!! Vilken läcker ide med istapparna på glasverandan!!!!

Känns som länge sedan jag kommenterade på din blogg, men vi känns ändå som "gamla vänner" :-)

Stor Kram i vintermörkret!!! / Pernilla

2009-12-06 @ 22:38:16
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/
Postat av: Placebohoe

Gott med lussebullar :)

2009-12-06 @ 23:45:05
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0