Reklampaus

Mitt i Robinson.
Ja, jag tittar på DET.
Inte så bra, men har sett sämre upplagor.

Nu är jag julledig och det ska bli så skönt.
Visserligen ska jag städa, baka och köpa julklappar.
MEN, jag är ledig från arbetet och det känns välbehövligt.

Ska bli härligt med sovmornar, hundpromenader,
läsning och allmänt slöande...

Snön som har fallit i några dagar nu,
har lättat upp tillvaron.
Det blir så mycket ljusare och vackrare ute
och så luktar det så gott.

Synd om fåglarna är det dock.
Vi har utökat matningen.
Turkduvorna är kvar!!!
Visste inte att de övervintrar,
men jag undrar hur de ska klara sig?
Är de rustade för snö och kyla?

Vi gör vad vi kan i alla fall.

Rondine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0