Äppelpaj & kaffe

i vårsolen.

i
Det ser trevligt ut, eller hur?
Kallt att sitta ute, var det dock, fast DET syns ju  inte.

Smuldegen gjorde jag på vetemjöl, havregryn, kokosflingor, smält smör
och sirap. På äppelklyftorna strödde jag lite socker och kardemumma.
Vaniljsås hade vi till. Mums!
Lägg märke till den svenska flaggan, lite motvikt till den norska yran
måste vi ha. Eller hur?

Annars är jag rätt sur på kameran, kommer inte överens med den.
Den som gräver i trädgården, säger också att makrofunktionen INTE
fungerar längre. Det blir kanske en ny kamera snart...

Jag var väldigt trött idag, satt uppe i natt och kollade på bloggar ända till tresnåret.
Börjar bli helt besatt av det här.
Har därför inte orkat blogga som jag hade tänkt.

GLAD, blev jag i alla fall av det första livstecknet från bloggvärlden;
Ichris kommentarsvar på min kommentar och tävlingssvar på hans tävling.
Förstod någon det där?

 

                Gullvivor är väl vackra?





                          Maskrosor också?



                         
Natti, natti.
                        
                         Rondine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0