Herr Kran talar ut! Pressrelease från hans årliga hälsoparty. Exklusiva bilder...


                           Herr Kran om sin vårsnuva.....



Under lördagen gjorde herr Kran ett av sina sällsynta framträdanden i offentligheten.
Rondines utsända fick tillfälle att växla några ord med honom.
Han berättade att han nyligen genomgått en ny hälsokur som kallas
vinegarscrub Hammerfence health Club.
Vad går då behandlingen ut på?
Jo, initierade källor låter meddela att hela kroppen (läs kranen)
lämpligen skrubbas med hjälp av tandborste som doppats i hushållsättika.
En metod som är synnerligen miljövänlig.
Kalkavlagringarna  får sig en rejäl omgång i alla fall, om än de inte försvinner
helt och hållet.
-Ja, det rev gott i skinnet, säger herr Kran med ett outgrundligt leende.
Fröken Handfat, hans livspartner, håller med:
- Ja, jag provade också på behandlingen och rekommenderar den varmt!

Vi fick tillfälle att ställa en sista fråga till herr Kran, innan vi tog adjö för den här gången.

Rondine: - Och hur är det med hälsan för övrigt?

Herr Kran: -Jo, tackar som frågar. Jag har visst drabbats av en vårsnuva, 
                      kranen rinner hela tiden.
                    - Och jag tror jag har drabbats av någon slags svampinfektion i munnen...
                    - Jag kanske ska konsultera damerna i Rent Hus i tv4, Marlene och Marie-Louise.
                    - De kan nog hjälpa mig?

Det får bli slutorden från Herr Krans hälsoparty... 




Herr Kran och hans vänner är eniga:
-Det ska vara grönt i år, med ett
litet inslag av vitt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Min sambo är grym på gamla trubadurer, så jag frågade honom vilka arter som framkommer i hans texter, sen var det bara att söka på google för att kolla om det var rätt blommor (:

2009-05-24 @ 10:35:58
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0