Kronprinsessan Victoria då?

En vårdag i Stockholm.
Lill-Jansskogen.
14 år sedan.
Jag gick på promenad med en baby som sov i vagnen och mina två hundar, en röd och en svart cockerspaniel.
Vi gick på motionsspåret.
Plötsligt...
Vem kom joggande där?
Jo, Kronprinsessan och två livvakter.
De såg lite nervösa ut, livvakterna.
Vi (jag, babyn och hundarna) var en oväntad händelse.
Var vi kanske en del i ngn. sorts attentat?
Kronprinsessan log bara rart och joggade förbi. Hon måste ha varit 18 och gick väl på gymnasiet?
Antagligen tyckte hon att mina hundar var bedårande söta.
Det var de verkligen. Dessutom lär ju kungafamiljen ha haft flera cockerspaniels under åren.
Det här var ännu en kändisspotting. Gammal även den och inte sådant som jag egentligen vill skriva om.
Fiskar alltså efter läsare.
Men, den här var också alldeles sann.
Lägg gärna till mig på dina listor och kommentera gärna.

Natt.

Rondine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0