The Siberian






Har haft en lång dag.
Suttit i olika möten hela dagen och kom inte hem förrän strax fore kl.21.
Trött och lite nedstämd, det gäller den omorganisation på mitt jobb som jag skrivit om tidigare.
Känns lite overkligt.
Såg att jag tydligen haft flera besök här under dagen, skojigt.
Men, det skulle vara ännu skojigare om ni lämnade kommentarer också.

Jag tittade inte ens på hela avsnittet av House som jag annars gillar.
Orkade inte och kände att jag behövde skriva av mig lite.
Kan det vara så att bloggande är beroendeframkallande?
Skulle vara intressant att höra era synpunkter på det?
Om det nu är någon som hittar hit?
Men, som sagt, NÅGON har varit inne här idag...
Har också skrivit om remsan "Nya inlägg", vilka är kriterierna för att man ska hamna där?
Måste man skriva: "HAHAHA", "Bakis", "min nya outfit" eller liknande för att kvalificera sig...

Min rubrik här ovan, är som vanligt ämnad att fånga intresset hos någon därute.
Och vad betyder den då?
Jo, i ett annat inlägg skrev jag om min nyplanterade sibiriska ärtbuske.
Då, hade jag ingen bild upplagd - men så här ser den ut (se ovan).
Än så länge är den liten och uttig, men den kan bli åtminstone 2 m hög, vanligast är visst att man
använder den som häckväxt.
Så minns jag den sibiriska ärtbusken, som en häck, i min barndoms trädgård, på en helt annan plats...
I kväll när jag kom hem hade det regnat och det luktade så gott av nyutslagna björkar
också en doft jag minns från barndomen.
Längtar dock efter värmen...
Var är den?
Nu är det dags att varva ner.

Natt.

Rondine

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Hej, tack för din jättesnälla kommentar i min blogg :) Tyvärr kan jag inte försörja mig på bara detta, kanske någon gång i framtiden. Hursomhelst så är det himla kul så det gör inget ;)



Ha en fin dag!

2009-05-20 @ 15:29:30
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0