Har inte tid

att sitta vid datorn längre.
Hur mycket jag än skulle vilja.
Måste packa och sova.

Vet inte hur det blir med tid och tillfällen
att blogga i Stockholm.

Har fått svar från en kompis där
som har tid för mig.

Ska bli roligt att ses.
Men, jobbet först.
Har aldrig varit på Skolforum förut.
Det blir nog intressant, men ganska
intensivt har jag en känsla av.

Ska hämta upp en av kollegorna 05:40
i morgon bitti, för vidare färd till flyget...

Slutar med en höstlig bild och en tillönskan om en bra vecka!



                 Plåtat i eftermiddags, efter kändisspottingen.
                 Växten heter ...?


                 Rondine

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj, vad tidigt du måste gå upp!!! Avundas dig inte...

Avundas däremot att du får åka till Sthlm, hälsa "mina" Djurgårdare... hihihi....

Hoppas resan blir kanon!!!

2009-10-25 @ 23:56:53
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/
Postat av: cecce

hej!

Kikar in och hoppas du har det bra i Stockholm.

Skolforum?

Jobbar du som lärare eller?

Det gör nämligen jag...:-)



Kram till dej

2009-10-26 @ 13:47:57
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0