Den gäckande haren

Igår kväll (måndag) när vi åt middag, fick jag syn på honom/henne.
Haren, som jag bloggat om tidigare.
Han/hon brukar inte komma så tidigt, utan vänta tills det skymmer.

Jag smög upp på övervåningen för att om möjligt få en bild.
Modigt, hade han/hon tagit sig ända fram till grinden, för att äta av fåglarnas frön!!!
Förutom morötterna, som maken lägger ut bara till haren.

Lyckades äntligen få en bild!
Blev dock lite ivrig och glömde hålla in knappen på kameran,
med påföljden att bilden blev överexponerad.

Men ändå...
En hare invid trädgårdsgrinden.
Känner mig ganska nöjd.

Ikväll, har jag dock inte sett honom/henne.


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vilken modig liten filur! ;)

2010-04-14 @ 20:03:27
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0