Har gjort slut med Dan Brown

*Nu är jag färdig med honom (i alla fall för den här gången)!!!

*För övrigt har jag bakat rulltårta tillsammans med dottern.

*Gått på två hundpromenader, den ena med dottern och alla fyra hundarna.

* Den andra gick jag själv och med tre av hundarna, måste få ihop steg till
   stegtävlingen som vi på jobbet är med i, tappa.se.


                                               


* Den fjärde hunden, Fjortisen kallad här på bloggen, fick åka på
   akutbesök till veterinären tillsammans med dottern och maken.
   Hon hade fått något i ögat, som naturligtvis hade försvunnit när de väl
   var på plats hos veterinären. En skada konstaterades dock, så nu får hon
   antibiotika i en vecka.
   Alla som är djurägare vet väl att det ALLTID inträffar något som kräver
   besök hos djurdoktorn, när det är helg/storhelg


   Det var den påsken och attans vad den gick snabbt!!!

Kommentarer
Postat av: Dante

Hrm.. kanske ett klokt tips (ang grannen). Det känns skönt att min pappa också var här vid andra tillfället så vi har ett "vittne" om det vill sig illa. Hälsovårdsnämnden skriver du. Har de hand om "buller" och störande ljud (eller vad är den rätta termen?). Kanske att ringa dit och höra mer exakt vad lagen säger eller hur tänkte du? TACK för ditt svar!



Det är sannerligen knepigt men det tål väl att påpekas igen att detta är en ny erfarenhet.

2010-04-05 @ 22:58:00
URL: http://dante.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Tackar för gratulationen!!!

Ja, det är synd att inte Skellefteå fick bli motståndet, det hade nog blivit roligare hockeymatcher då!!!

Det får väl bli nästa år istället!!!!!

Kramar DjurgårdsNillan

2010-04-11 @ 11:50:09
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/
Postat av: Skomakar Lisa

Jasså ni har börjat med stegräkning. Nää, jag har ingen stegräknare utan räknar steg när jag går till affären och handlar och har nu lärt mig att det är 101 steg så det fordras många såna vändor innan det blir så många steg som det bör bli.

Min dotter har tre flattar och det är ganska jobbigt att gå med alla tre samtidigt.

KRam från mej !!

2010-04-12 @ 19:17:27
URL: http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0