Hejsan hoppsan

så det kan gå...
Såg en flock grågäss (tror jag väl att det var?) i morse, men de ville inte vara
med på bild, när jag stannade bilen och gick ur.

Fick bara med lite flaxande vingar till vänster,
men vänta vad fanns bakom gässen?



                                  Jo, en liten hare!



                            Vart tog de vägen?


Körde en liten bit till, där gässen hade slagit sig ner.
Inte lika samlade längre.
Spridda skurar.











               En helt vanlig tisdagsmorgon i april.

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Det var inte illa att få en hare på bild!



Otroligt att hon inte kunde ett ord som yster!!! Hur kan man inte veta det?

2010-04-21 @ 09:14:51
URL: http://boktokig.blogspot.com
Postat av: NatureFootstep

hihi, så där är det ju. Man vet aldrg vad som kom med på bilden.

Min kajak är av den stadiga typen. Välter inte i första taget så jag kan ha kameran med. Den är lite tung bara så det blir ju inga långturer. :)

2010-04-21 @ 20:56:06
URL: http://nfbild.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Tack för grattis till silver!

Ja, det var helt klart ett fall i rätt riktning, det har inte varit mycket slutspel de sista åren alls..... ja, VM blir kul!!!

Häftigt att du fick med haren på bilden, jag har varit dålig på att fota sista tiden, får skärpa mig lite!

Ha det så gott, vi hörs!!!

Kram Pernilla

2010-04-27 @ 20:50:46
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0