Två misstag

1. Då jag skulle åka hem efter jobbet, struntade jag i att
   ta på mig vantarna när jag skulle skrapa bilrutan.
   Sat _ _  vad kallt det var!!!
   Högra handens fingrar sved som eld efteråt, en lång stund.
   Ångrar...


2. Fick besök av...





               Joo då, glassbilen trotsar alla väder!


              Gissa vem som gick ut utan vantar?

Och gissa om glassbilsmannen var väldigt glad, pratsam och trevlig och
dessutom ville pracka på undertecknad ett bonuskort?

För att få bonuskortet skulle man fylla i ett formulär med personuppgifter,
allt detta utan vantar!!! 

Man lär så länge man lever, heter det ju...
Hoppas jag har lärt mig något idag.

(är annars inte så känslig, men det blåste isvindar)

Ät glass, men inomhus!


Rondine

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vantarna är dessutom slut i stadens affärer! Min kollega slarvade bort sina och sprang sedan i affär efter affär... överallt var de slut!

2010-02-25 @ 07:24:29
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0