Besökare igår



                    Ser ni koltrasten i grindhålet?



                    Gulsparven trycker intill björkens stam



                     Turkduvorna har vågat sig fram



                        Den stiliga domherren



                 .....
dessutom kom haren på visit,
                       men då var det redan skymning så
                       jag kunde inte fota.
                       Maken hade lagt ut en morot som
                       haren tacksamt knaprade på i
                       sällskap med en koltrast som ägnade
                       sig åt sitt äpple.



Kommentarer
Postat av: NatureFootstep

fint besök du hade. Turkduvorna tror jag inte jag sett någon gång. :)

Tack för komplimangen :)

2010-03-07 @ 20:14:56
URL: http://nfbild.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Vilka härliga bilder!!!

Jag tycket att koltrasten är jättejättefin!!!!

Kramar igen :-)

2010-03-09 @ 17:23:52
URL: http://smulanpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0