För övrigt


   (clip-art bild)


är jag genomförkyld.
Det började redan förra helgen, då jag låg
däckad halva söndagen.
Stannade hemma från jobbet på måndagen och
kände mig såpass bra att jag gick till jobbet på tisdagen.
Sen har det bara blivit värre och värre.
Nu är jag riktigt hes och har en infernalisk rethosta
och nu känner jag mig mycket sjukare än den dagen jag stannade hemma.

Nu tycker ni kanske att  jag klagar och gnäller..
Visst, det gör jag också.
Saken är bara den, att jag nästan aldrig blir sjuk.

Lite jobbigt bara, när rösten försvinner.
Jag som måste prata väldigt mycket i jobbet.

Har svårt att sova också, eftersom jag hostar så mycket.

Tyck synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0