I postlådan

låg det ett stort, brunt, igentejpat kuvert i söndags.
Dottern kom inrusande med det, efter sin joggingtur.
Det fanns varken avsändare eller adressat.
Vad kunde det vara?
Inte mjältbrandsbakterier eller något annat läskigt?
Utan..



           .. de här söta grytlapparna och ett litet
              meddelande från Kattjägaren (en av våra sommargrannar),
              där hon tackade för att jag eftersänt hennes post
              till hemstaden.
              Verkligen snällt av henne, men det hade jag inte
              alls förväntat mig.
              Dessutom tror jag att hon gjort dem själv, verkar vara
              hemsydda men väldigt proffessionella,
              om ni förstår vad jag menar?
              (hon är textillärare)
              Hon, Kattjägaren, hade varit här och klippt gräset
              och bommat igen huset för i år.
              Ännu ett tecken på att det verkligen är höst.

Kommentarer
Postat av: Malin

Måndag 13 september startar en veckas rea med 30% rabatt på alla Lunafigurer! Passa på!!!!

Kram Malin

2010-09-16 @ 08:14:33
URL: http://www.designofluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0