Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon

sa visst Mark Twain, en gång.
Nu kan jag inte göra varken eller, eftersom jag skjutit upp
en sak länge nog.
Eller för länge, snarare.

Klarspråk, inga gåtor:
Har slutat i styrelsen i min lokala fackklubb.
Kvar att göra är, att skriva sista protokollet från
 årsmötet.
Dra ut kopior och lämna in samtliga originalprotokoll
till lokalavdelningsstyrelsen och vår klubbs pärm till
övriga i lokalklubbsstyrelsen f.v.b till den som blir vald till sekreterare.
Hade ett år kvar som sekreterare, men jag valde att kliva av.

Ska sätta igång med detta snart, så jag i alla fall slipper nattmangling.
För övrigt så händer verkligen INGET spännande i mitt liv just nu.





          

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan, jag undrar om du har lust att svara på min omröstning i bloggen även fast du kanske inte läser min blogg är det kul att se vad olika människor föredrar för ämnen, svara gärna! :)



du hittar omröstningen här: http://robinhoods.se/2011/february/roligaste-inlaggen-i-bloggen.html#comment



// ROBIN HOOD - gratis designhjälp

2011-02-13 @ 21:12:21
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0