Bloggar 1

Det här är en efterlysning.
Jag är ingen storbloggare, varken när det
gäller antal publicerade inlägg eller antal läsare.
Inte heller är jag någon storkonsument i bloggläsande.
Men, de bloggar jag tycker om brukar jag återkomma till.
Tänkte slå några flugor i en smäll.
Jag tipsar er och ni tipsar mig?
Ok, här är några favoriter:

Noras paraply
I mångt och mycket en fotoblogg.
Nora tar fantastiskt fina bilder,
från Stockholm där hon bor och från
Västkusten, där hon har sina rötter (?)

Strålande tider
Vardag och samtidsspaningar i en salig blandning.
Åke är en gammal bekant och en mycket duktig serietecknare!
Han skriver lustiga anekdoter om sin hund Dennis bl.a.
Läs också hans roliga seriestrippar om kungabröllop.

Ö-rapporten
Sanna skriver oftast korta, rappa texter om stort och smått.
Jag gillar verkligen Sannas språk!

Nature Footstep
Underbara bilder på djur och natur!
En stor kunskapskälla att ösa ur.

Det får räcka för nu.
Återkommer med flera tips.
Hoppas att ni hittar något ni tycker om
och att jag får saftiga tips från er!


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack! va smickrad jag blir. jag brukar börja med en lång text, sedan tävlar jag nästan med mig själv i att klippa bort så mycket onödor som möjligt utan att tappa handling. Tips: humm jag har inga, carina och ullis som jag hade väldigt roligt åt och med förr har båda slutat blogga ... eller bytt portal. Nu vet jag inte hur jag ska hitta nya favoriter. Det fans en jätte bra "medlem-sök" hos blogg.se förut men den är borta. tur att jag har dig.

2011-09-12 @ 23:51:57
URL: http://sannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0