Har en känsla av



       Att jag är en av de få som välkomnar den snö
       som kommit de senaste dagarna, eller har jag fel?
       Nu har jag tyvärr inte haft tid att ta några bilder 
       på Stockholmssnön, så denna från i början av
       januari, får duga.
       Även den tagen i mina födelsetrakter,
       i de djupa skogarna i norr.
       
       Imorse önskar jag att jag hade haft tid att ta en bild.
       För vad såg jag utanför min ytterdörr då?
       Jo, spårstämplar av rådjur!!!

       Har ju siktat rådjur just utanför fönstret tidigare,
       men nu var det flera månader sedan.
       Helt klart är det dock, att jag bor vid en viltväxel.
       Märkvärdigt, i ett villaområde nära Telefonplan!!!

       Sover min näst sista natt här.
       Kommer att sörja rådjuren, men längtar så mycket
       efter det egna boendet!

       Där, på nya platsen, finns nog inga rådjur... 

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Snön lyser upp och det blir ljusare... fast nu hade man ju nästan börjat längta efter vår...

2012-01-25 @ 06:08:46
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0