Konstigt

 
 
 
Ser nu när jag loggar in, att jag haft besök här, trots att jag inte skrivit något på månader.
Undrar vilka ni är som tittat in?
Ja, jag vet inte riktigt vad som hänt med mitt bloggande. Har saknat inspiration kanske.
Det verkar som om jag hade mycket mer att skriva om när jag bodde på ön i Östersjön,
trots att mitt liv utåt sett var mer händelselöst då.
I Stockholm går det så mycket energi till att bara klara av vardagen, jobba, åka kollektivt
och trängas med människor i största allmänhet.
Hade vant mig av med det under åren i exil på ön.
Svårt att tillvänja sig igen... Ändå är jag ganska nöjd med min tillvaro.
Jag bor, jobbar och det går ingen nöd på mig.
Den sociala biten är svårare.
Efter att ha varit sambo i 30 år, är man plötsligt själv.
Saker ska ordnas. Beslut ska tas.
Vem är JAG efter alla dessa år?
 
Nytt sedan sist:
Jag har börjat träna på gym! Har personlig tränare. Det är roligt, lite tufft, men välgörande.
Såg det som en nödvändighet, efter att ha fått besvär med mitt andra knä, inte det skadade och inte minst för att få bukt med vänster ländrygg som jag haft ont i under en längre period.
Hade ju tänkt skriva om sommarens upplevelser, men kom aldrig till skott.
Kanske en annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0