Slött värre idag




                          (Clip-art bild)

Inte kommit utanför dörren...
Läst ut Ann Heberleins Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva
och börjat på Ken Folletts En värld utan slut.

Ann Heberleins bok var ju så otroligt sorglig och utan hopp.
Självutlämnande och gav en insikt i hur det är att leva med djup depression.
Måste säga att jag missat henne som person i tv och tidningar,
debattprogram och artiklar.
Hela boken var som ett självmordsbrev.
Måste googla henne och se om hon  fortfarande lever?


Städat sovrummet också.
Det var välbehövligt, kan jag säga.
Dammråttorna började se anklagande på mig.


Tvättat lite kläder.
Ätit middag.
Bokchattat med Boktokig om
Kunzelmann & Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren.
Som vanligt, väldigt trevligt.
Skulle vara ännu roligare om flera ville vara med?
Var håller ni hus alla läsande människor?

Nu gäller det att tagga ner och vila inför den nya veckan...

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0